تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
۰
کد مطلب : ۳۵۰۹۰

بانشی، دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت استان فارس شد

بانشی، دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت استان فارس شد
 
شناسه خبر : 21912 | تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ | تعداد دیدگاه : ۰ |  
به گزارش آرمان هیأت، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیر کل تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور ظهر پنجشنبه در مراسمی که در محل سازمان تبلیغات اسلامی فارس برگزار گردید بر همکاری شبکه های فرهنگی در سطح استان ها تاکید نموده و عنوان کردند شبکه های فرهنگی می توانند در کنار هم برنامه های مشترک و کارهای بزرگ انجام دهند، در این مراسم آقای اکبر بانشی بعنوان دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت استان فارس معرفی شدند.

حجت الاسلام باباخانی در ادامه افزودند : استان فارس به لحاظ فرهنگی جزو استان‌هایی است که در کشور شاخص بوده زیرا یک فرهیختگی و پیشتازی قابل لمسی وجود دارد.

وی ادامه داد: برای تقویت ارتباط با تشکل‌های فرهنگی و دینی در سطح استان هم افزایی خاصی باید طراحی و پیگیری شود که این ظرفیت در استان فارس تا حدودی اجرایی شده است.

مدیر کل تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کشور افزود: مجموعه‌های فرهنگی در فارس به این نتیجه رسیده‌اند که باید با همدلی کارهای فرهنگی زمین مانده به نتیجه برسانند و برای رسیدن به یک الگوی مشترک همه باید کمک کنند.

حجت الاسلام باباخانی تصریح کرد: می‌توان تجارب شما در این بخش را بومی سازی و در سطح کشور عملیاتی کرد.

مدیر کل تشکل‌های دینی و فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: در سطح کلان برای رسیدن به اهداف سازمان یک مرکز راهبردی راه اندازی و در هر حوزه متخصصین صاحب نظر به یک اجماع کلی رسید اند و مقرر شد کارهای پژوهشی میدانی در استان‌ها صورت گیرد و نیازهای روز بررسی شود که این مهم با تشکیل شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت قابل اجرا باشد.

حجت الاسلام باباخانی تصریح کرد: سعی شده شبکه‌های فرهنگی کنار هم چیده و مهندسی جدیدی صورت گیرد تا از موازی کاری کاسته و بتوان با همکاری مدیریت شده انجام گیرد، شبکه‌های فرهنگی کنار هم می‌توانند با هماهنگی برنامه مشترک انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما