تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
۰
کد مطلب : ۳۴۹۴۲

راهپیمایی بزرگ منتظران ظهور در ورامین برگزار می‌شود

راهپیمایی بزرگ منتظران ظهور در ورامین برگزار می‌شود
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی باشکوه منتظران ظهور در ورامین همزمان با ظهر نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: نیمه شعبان، عرصه نمایش ولایتمداری و اوج ارادت به ساحت قدسی امام زمان (عج) در میان تمام شیعیان جهان از جمله شیعیان و ارادتمندان آن حضرت در استان تهران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایی منتظران ظهور، برای پنجمین سال متوالی از ساعت ۱۲ ظهر، روز نیمه شعبان از حرم شهدای گمنام ورامین آغاز و تا مسجد صاحب الزمان (عج) ادامه می‌یابد و آیت الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیز در این اجتماع حضور پیدا خواهد کرد.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از تجمع در گلزار شهدای گمنام و در حالی که شاخه گل در دست دارند و با مداحان اهل بیت (ع) همنوا می‌شوند و به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین که مزین به نام یگانه منجی عالم بشریت است، راهپیمایی می‌کنند.
وی ضمن دعوت از تمام منتظران ظهور به ویژه جوانان و عاشقان اهل بیت (ع) عنوان کرد: در شب نیمه شعبان نیز جشن و شادی در تمام مساجد شهرستان ورامین برگزار می‌شود.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، از برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین خبر داد و تاکید کرد: این برنامه شب نیمه شعبان از ساعت ۲۴ آغاز و تا سحر ادامه خواهد یافت.
محمودی در پایان تصریح کرد: حال و هوای استان تهران در این روزها تماشایی و به یاد ماندنی است و مراسمات مختلفی در نیمه شعبان در شهرستانها و شهر تهران برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما