تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
۰
کد مطلب : ۳۴۶۶۳
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

مایوس کردن مردم از نظام مهم ترین راهبرد دشمن است

مایوس کردن مردم از نظام مهم ترین راهبرد دشمن است
حجت‌الاسلام علی بخشی روز شنبه در نشست شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی استان خراسان رضوی در مشهد اظهارکرد: انقلاب اسلامی احیاگر نظریه ای است که حضرت فاطمه (س) سه روز بعد از رحلت پیامبر اکرم)ص) مبتکر آن بود و آن، نظریه مقاومت برای دفاع از ولایت است. 
وی افزود: احیای تفکر فاطمی در جامعه وظیفه هیئات مذهبی و مداحان است و باید بدانیم در این دوره کار غرب و ایران به مرحله نهایی رسیده و رویارویی بر سر دلار و سرزمین نیست بلکه این یک نزاع تمدنی است.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: امروز اندیشمندان غربی اعتراف می‌کنند که حیات و ممات غرب در مهار ایران است و مانع اصلی بر سر راه مهار ایران، مردم هستند.
دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان رضوی بیان کرد: امروز برای غرب مأیوس کردن مردم از پشتیبانی نظام، آخرین مرحله است و به همین دلیل برای ما تقویت پایداری مردم بسیار مهم است.
وی خاطرنشان کرد: سه عنصر  تقویت باورها، تقویت نظام محاسبه توحیدی و ترویج صبر  در تقویت پایداری مردم نقش مهمی دارد و در این راستا تقویت باورهای ایمانی مردم کار اصلی هیئات مذهبی، مداحان و مبلّغان است و اگر ایمان مردم را قوی کنیم جمهوری اسلامی قوی می‌شود.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما