تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
۰
کد مطلب : ۳۴۶۲۳
رئیس کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری جشن40سالگی انقلاب باحضور هیئات مذهبی ومداحان شهرکرد

برگزاری جشن40سالگی انقلاب باحضور هیئات مذهبی ومداحان شهرکرد
رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان چهارمحال و بختیاری در جمع جمعی از مداحان و مسئولان هیئات مذهبی شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان با اعلام این خبر گفت: این مراسم با شکوه در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز "شنبه ششم بهمن ماه سالجاری" همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.
 
حمیدرضاتوسلی ادامه داد:در جمع مسئولان و مردم ولایتمدار و مومن بویژه نسل جوان،شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان "حجت الاسلام والمسلمین برادران"به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و عملکرد این نظام  الهی در چهلمین سالگرد آن خواهد پرداخت.
 
مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: دراین مراسم با شکوه مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام " سیدرضانریمانی " از ستایشگران مطرح کشور به مداحی می پردازند.
 
وی به همزمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از قیام عاشورا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت خیل عظیم مردم ایران اسلامی به پیروزی رسید و همزمانی دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با برگزاری دهه فجر فاطمی باعث افزایش امید و نشاط در جامعه باشیم و توطئه های دشمنان  اسلام و انقلاب اسلامی را بار دیگر خنثی کنیم.
 
توسلی به لزوم بیان ایثار و فداکاری مبارزان با طاغوت و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه باید پیشکسوتان ایثار و شهادت و فداکارانی که عرصه های مختلف حماسه آفریدند وتوطئه های  استکبار جهانی را خنثی کردند به نسل جوان جامعه معرفی  شوند.
 
مرجع : کانون مداحان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما