تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
۰
کد مطلب : ۳۴۴۶۷

لازمه بهره گیری از تریبون مداحی جهت تحکیم پایه های اسلام

لازمه بهره گیری از تریبون مداحی جهت تحکیم پایه های اسلام
حجت الاسلام صفی یاری امروز در جمع مداحان زنجان با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقتضائاتی دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هریک از ما در قبال کوتاهی در مورد هدایتگری و روشنگری جامعه بالاخص جوانان مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
 
حجت الاسلام صفی یاری به ضرورت بهره گیری مداحان از تریبون ها برای ترویج اسلام ناب محمدی تاکید کرد و گفت: مداحان باید از این تربیون ها جهت تحکیم ستون های اسلام انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: دشمن با توطئه های گوناگون سعی در ضربه به نظام اسلامی دارد اما چهل سال است با مقاومت سرسختانه مردم و درایت حکیمانه رهبری نظام به هدف خود نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید.
 
وی گفت: فتنه 88 و درس های بزرگ برای همه و مخصوصا جامعه مداحی دارد که اگر در بصیرت افزایی و معرفت افزایی کوتاهی کنیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سیلی خواهیم خورد .
 
حجت الاسلام صفی یاری در پایان حماسه 9 دی را حماسه جاودانه ملت ایران خواهد و افزود: دشمنان اسلام ناب و فتنه گران بدانند خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما