تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
۰
کد مطلب : ۳۴۱۰۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

فضای مجازی قابلیت بالایی در ترویج فرهنگ رضوی دارد

فضای مجازی قابلیت بالایی در ترویج فرهنگ رضوی دارد
آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی با حضور محمدرضا بهمنی خدنگ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و مسئولان استانی در حسینیه امینی‌ها برگزار شد.
اکبر اسکندرنژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت: امام رضا (ع) تنها امامی است که ایران اسلامی این افتخار را دارد که میزبان این حضرت است و از خزائن و سیره این امام رئوف نهایت استفاده را می‌برد.
وی همچنین اظهار کرد: فضای مجازی فضایی پرظرفیت است که نزد آحاد جامعه قرار دارد و ما به‌عنوان مسئولین فرهنگی تلاش می‌کنیم با سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی جذابیت این فضا را کاهش دهیم اما باید از این فضا استفاده کنیم. باید تلاش کنیم از این فضا در بخش فرهنگی به‌صورت بهینه استفاده کنیم، برگزاری جشنواره سیره رضوی و برنامه‌های جذاب و نویدبخش مواردی است که می‌توان فرهنگ رضوی را عرضه کرد.
وی بیان کرد: در بخشی از آیتم‌ها توان و رغبت ما کم است و امیدواریم که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد و موسسه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بتوانیم در این رشته‌ها هم موفق شویم؛ به اعتقاد ما این رشته قابلیت بالایی برای سیره رضوی دارد که باید موردتوجه قرار بگیرد.
ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در سه بخش فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال رضوی برگزار شد، که در این جشنواره درمجموع ۱۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
 
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما