تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴
۰
کد مطلب : ۳۳۸۰۳
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول:

اربعین حسینی مانور بزرگ شیعیان در ابعاد جهانی است

اربعین حسینی مانور بزرگ شیعیان در ابعاد جهانی است
حجت الاسلام مجتبی خمیدی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول به منظور پذیرایی و بدرقه زائران کربلای حسینی اقدام به برپایی یک موکب اربعین در محل فلکه موشک کرده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات خادمان این موکب،  خدمتگزاری به زائران حسینی را اوج شکوه و دلدادگی به اهل بیت دانست و افزود: اربعین حسینی یک ظرفیت بزرگ و مثال زدنی است و وظیفه همه ماست تا هر آنچه در توان داریم را جهت برگزاری هر چه بهتر این حماسه بزرگ دینی به کار گیریم.
حجت الاسلام خمیدی تصریح کرد: حماسه پیاده روی اربعین در سال های اخیر به یک تحول مثبت و نگاه امنیتی در منطقه تبدیل شده است. 
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول عنوان کرد: خیل عظیم و وحدت زائران در حماسه پیاده روی اربعین نشان دهنده همدلی مسلمانان و امنیت منطقه و بی تاثیر بودن تهدیدها و توطئه های دشمن و به ویژه تکفیری ها است به گونه ای که هر سال در کنار افزایش تهدید های دشمن، شور و اشتیاق مردم برای حضور در این حماسه کم نظیر بیش از پیش متبلور می شود. 
حجت الاسلام خمیدی با اشاره به آثار و برکات متعدد اربعین در کشور و منطقه گفت: در کنار این موارد، عزاداری پرشور و پرجمعیت مردم دزفول در روز اربعین که در بقعه محمد بن جعفر طیار برگزار می شود نیز بسیار ارزشمند و دارای صحنه های زیبا است که در کمترجایی مشاهده می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه اداره اوقاف دزفول با تمام توان در برپایی و خدمات رسانی موکب بزرگ شهرستان دزفول در مرز چذابه همکاری خواهد کرد، گفت: امیدوار هستیم با همت مردم مبنی بر کمک های نقدی و غیرنقدی و مساعدت مدیران و دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان، موکب دزفول در مرکز چذابه همانند سالهای گذشته در خدمت رسانی به زائران از نظر کمی و کیفی زبانزد شود.
حجت الاسلام خمیدی یادآور شد: اداره اوقاف دزفول علاوه بر مساعدت در راستای خدمت رسانی موکب دزفول در مرز چذابه، به مدت چند روز مدیریت موکب سازمان اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان را نیز در این مرز و در راستای خدمات رسانی به زائران بر عهده دارد.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما