تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷
۰
کد مطلب : ۳۳۷۹۲
فرماندار سمنان:

ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی در سمنان برگزار می‌شود

ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی در سمنان برگزار می‌شود
سید عباس دانایی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی در جوار امامزاده یحیی(ع) برگزار خواهد شد، ابراز داشت: تجربه خوب سنوات قبل نشان داد که این‌گونه اقدامات به ایجاد وحدت و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی و مردم منجر می‌شود بنابراین یکی از گام‌های مؤثر در راستای تکریم مردم دخیل گردن آن‌ها در این‌گونه مراسم‌ها است.
وی بابیان اینکه هدف از اجرای مراسم‌های متمرکز مذهبی و مردمی ترویج فرهنگ اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه دشمن می‌کوشد تا با استفاده از حربه‌ای به ایجاد شکاف و تفرقه بین دو ملت ایران و عراق، پیاده‌روی اربعین را کم‌اهمیت جلوه دهد اجرای این قبیل برنامه‌ها پاسخ قاطع ما در برابر تلاش استکبار خواهد بود.
فرماندار سمنان بابیان اینکه مراسم‌های اربعین پیام وحدت بین امت‌های اسلامی را به جهان مخابره می‌کند، ابراز داشت: حضور باشکوه مردم و اجرای بی‌نقص تجمع اربعین حسینی هماهنگی و همراهی مردم را با دستگاه‌های اجرایی افزون کرده و مانع توطئه‌های دشمنان می‌شود.
دانایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی برگزار خواهد شد بنابراین طی جلسات مختلف تلاش شد تا با بهره‌گیری از تجارب گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف امسال این برنامه را باشکوه بیشتری برگزار کنیم بنابراین همراهی دستگاه‌های اجرایی  بسیار لازم و ضروری است.
وی افزود: سیاه‌پوش کردن خیابان آستانه، پیش‌بینی مسائل ترافیکی، ایاب و ذهاب عزاداران، انجام برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، چاپ و تکثیر هفت هزار زیارت اربعین برای توزیع در بین عزاداران، تأمین و استقرار تانکرهای آب برای وضو نمازگزاران و برگزاری نماز جماعت ظهر اربعین بخشی از اقدامات صورت گرفته برای اجرای مراسم تجمع بزرگ اربعین حسینی در سمنان است.
ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی با حضور عزاداران هیئت‌های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل‌البیت و اقشار مختلف مردم عزادار ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۷.۸.۸‌ در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما