تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
۰
کد مطلب : ۳۳۳۷۱

۶۰۰ مداح در شهرستان خوی ساماندهی شدند

۶۰۰ مداح در شهرستان خوی ساماندهی شدند
حجت الاسلام مصطفی محمدلو گفت: مداحان از اقشاری هستند که مورد قبول و اعتماد مردم بوده و باید مداحان از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه و تشویق جوانان و نوجوانان هیئت‌های مذهبی به آموزه‌های دین استفاده کنند.
وی ادامه داد: در راستای ساماندهی واموزش مداحان اقدامات اساسی انجام داده است بخصوص فعالیت سامانه طوبی که در حال حاضر ۶۰۰ نفر ازمداحان شهرستان خوی اقدام به ثبت نام در این سامانه کرده اند.
حجت‌الاسلام محمدلو بااشاره به وضعیت فرهنگی ودینی شهرستان خوی گفت: شهردارالمومنین خوی ظرفیت بالایی در زمینه فعالیت های مذهبی دارد ودر حال حاضر ۲۰۰هیئت مذهبی نیز در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند.که مجوز فعالیت اکثر آنها توسط کمیته صدور مجوز تایید وصادر شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی با بیان اینکه ۵۵ مبلغ همزمان با دهه ولایت وامامت به مناطق مختلف خوی اعزام می شوند افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی را برای این دهه پیش‌بینی کرده است.
حجت الاسلام محمدلو گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت فرصت بسیار مناسبی برای تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و هرروز یک گفتمان دینی به تعداد۱۰ برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی تصریح کرد: امامت و ولایت راهنما و چراغ راه بشریت است و باید سیره امامان معصوم(ع) در جامعه تقویت شود.
حجت الاسلام محمدلو ابراز کرد: جامعه امروز بیش از گذشته به الگو گیری از اهل‌بیت نیاز دارد و در این میان برنامه‌های دهه ولایت به‌صورت مردمی برگزار خواهد شد
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما