تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
۰
کد مطلب : ۳۳۳۵۷

هر هیئت مذهبی یک آسیب اجتماعی را برطرف کند

هر هیئت مذهبی یک آسیب اجتماعی را برطرف کند
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی عجب‌شیر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای است که به دستور امام خمینی (ره) در سال ۶۱ تاسیس شد و یکی از نهادهای مولود انقلاب است و در ۳۷سال گذشته منشا خدمات فراوانی در حوزه‌های دینی و قرآنی شده است.
وی درباره اثرگذاری تبلیغات اسلامی در عجب‌شیر بیان کرد: این اداره در عجب‌شیر می‌تواند  در حوزه موسسات قرآنی، ارتباط با علما و روحانیون، ساماندهی هیئات مذهبی و مداحان اثرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار کارهای سنتی در حوزه دین، یکی از گسترده‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف مخصوصا نشر و فضای مجازی به شمار می‌آید.
وی همچنین تصریح کرد: به گفته وزیر محترم کشور، در هر روستا که روحانی مستقر داریم، در آن روستا آسیب‌های اجتماعی کمتری به چشم می‌خورد و مهر سال ۹۵ که بنده به این سازمان آمدم در کل استان ۵۱روحانی مستقر داشتیم که اکنون این رقم به ۱۱۴روحانی مستقر افزایش یافته است اما باز احساس کمبود می‌کنیم.
حجت‌الاسلام دکتر حسینی بیان کرد: شعار ما این است که آسیب‌های اجتماعی به دست مردم می‌تواند حل شود و در همین راستا ما ۹۰هزار هیئت مذهبی در کشور داریم و هر هیئت اگر جلوی یک آسیب را بگیرد و یا مشکل یک خانواده را حل کند، به شرایطی افتخارآمیز می‌رسیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در عصر امروزی که دشمن در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند به ما هجمه وارد کند، باید با هم‌رنگی و همدلی بتوانیم معضلات فرهنگی و اجتماعی کشورمان را حل کنیم و اجازه ندهیم بیگانگان دخالت کنند.
گفتنی است:در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام حسین مقدسی  رئیس اسبق اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر مورد تجلیل و حجت الاسلام حیدر مسن به جای ایشان معارفه شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما