تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
۰
کد مطلب : ۳۲۶۹۷

تقدیر از مداحان بویین زهرا

تقدیر از مداحان بویین زهرا
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه بوئین زهرا، همزمان با صبح آخرین جمعه سال جاری ویژه مراسم تجلیل از ذاکرین، مداحان، پیرغلامان و شاعران آئینی شهرستان که در طول سال با قرارگاه فرهنگی بوئین زهرا همکاری و همراهی داشته‌اند، با حضور آقایان حاج داود اسماعیل پور ؛ رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان قزوین، حاج رسول کشمرزی ؛ معاونت اجرایی بنیاد دعبل خزایی استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی ؛ فرماندهی انتظامی شهرستان، حاج علی قهرمانی ؛ مدیریت کمیته امداد شهرستان، حاج سید طاهر حسینی ؛ رئیس شورای اسلامی و دکتر حسین غیاثوند ؛ شهردار بوئین زهرا، حاج سلمان طاهری ؛ مسئول ستاد نماز جمعه شهر و خانواده‌های معظم شهداء و شهروندان در دفتر حجت الاسلام والمسلمین زرینه ؛ امام جمعه بوئین‌زهرا برگزار شد.



 در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حاج داود اسماعیل پور ضمن قدردانی از امام جمعه بوئین‌زهرا بابت تشکیل این جلسه و همکاری با کانون مداحان و حضور در برنامه‌های مختلف این کانون، گزارشی از کانون مداحان استان ارائه نمود.

 حجت الاسلام والمسلمین زرینه در این مراسم ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت با سعادت حضرت امام محمدباقر(ع) گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی و قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است. در این زمینه مداحان و شاعران نیز در بخش‌های مختلف مشارکت داشته و می‌توانند نقش آفرینی کنند.

 امام جمعه بوئین‌زهرا در این مراسم از ذاکرین، مداحان، پیرغلامان و شاعران آئینی که در طول سال و در ایام شادی و عزای اهل بیت عصمت و طهارت با قرارگاه فرهنگی شهرستان همکاری دارند، تقدیر نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما