تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
۰
کد مطلب : ۳۲۵۶۲

نشست شورای هئیت های مذهبی و کانون مداحان استان اردبیل

نشست شورای هئیت های مذهبی و کانون مداحان استان اردبیل
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در نشست فصلی شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان اردبیل تصریح کرد: از جمله اهداف دشمن باورسوزی و باورسازی است و وقتی مسئولی تبعیض پیشه می کند به عبارتی باورسوزی کرده و اعتماد عمومی از دست می رود.
حجت الاسلام مهدی ستوده افزود: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چهار هجمه از سوی دشمنان وارد شده که ۱۱ هدف از جمله باورسوزی را دنبال می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار هجمه را از سوی استکبار، عربستان در منطقه، سلطنت طلبان خارج و داخل کشور و جنگ روانی و فرهنگی برشمرد.
به گفته ستوده از اهداف هجمه ها علیه کشور وارونه سازی ارزش ها است که منجر به تغییر ذائقه عمومی می شود.
حجت الاسلام ستوده اهداف دیگر دشمن را فرهنگ سازی برای آداب و رسوم غربی، الزامات دشمن برای سبک زندگی، دعوت به نافرمانی و شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی برشمرد.
وی اضافه کرد: از سویی سیاه نمایی، شکستن قبح ارزش ها، گفتمان و مرجع سازی مصنوعی، بی اعتبار کردن الگوهای رایج و توهین به مقدسات و اماکن اسلامی و دینی و علما را از دیگر اهداف دشمن است.
به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در چنین شرایطی هیئت های مذهبی و مداحان نقش کلیدی داشته و باید با دقت و مراقبت نسبت به تربیت فکری جامعه اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما