تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۵۱
۰
کد مطلب : ۳۲۴۶
در ترکیه؛

سمپوزیوم حضرت فاطمه(س) برگزار می شود‏

سمپوزیوم حضرت فاطمه(س)  برگزار می شود‏
به گزارش خیمه، این انجمن قصد دارد با برگزاری این سمپوزیوم، حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی زنان به دنیای مدرن معرفی کند.

یاسمین چوبان از مسئولین برگزاری این سمپوزیوم گفت: «امروزه زنان نیاز به الگویی متناسب با دین و فرهنگ‌مان دارند و در این میان بهترین الگو دختر پیامبر اسلام، حضرت فاطمه(س) است.»

در این سمپوزویوم زنان صاحب‌نظر در امور دینی و اجتماعی به بحث در مورد آن حضرت و الگوپذیری زنان از حضرت فاطمه (س) پرداخته شد.

ایجاد کنجکاوی، تحقیق و طرح سؤال درباره حضرت فاطمه(س) و ‏شخصیتهایی مانند ایشان، اینکه زنان به الگوها و مدل های ارائه شده نیازی ندارند و جایگزین دارند، زنان می ‏توانند ماده مصرفی دنیای مدرن نباشند، می توانند به دنیای مدرن اجازه ندهند که تحولات خود را از قِبَل آنها تحقق ‏بخشد، از دیگر اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

در حاشیه این سمپوزیوم كه روز یکشنبه، ‏28 مهر ماه، برگزار می شود، برنامه هایی از جمله اسلایدی از زندگی حضرت فاطمه(س)، موسیقی عرفانی، ‏مصاحبه های خیابانی با طرح سؤال «آیا حضرت فاطمه را می شناسیم؟»، شعر کربلا (دورسون علی ارزینجانی) و ‏الهی خوانی (افق آکین) در مناطق مختلف استانبول برگزار خواهد شد. ‏
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما