تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۷۱۰۵

گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی لرستان برگزار می شود

گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی لرستان برگزار می شود
حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به فعالیت ۸۰ هزار هیئت مذهبی در کشور اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و ۳۰۰ مورد مربوط به استان لرستان است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۵۵ هزار مداح در سطح هیئت های مذهبی کشور عنوان کرد: از این تعداد نیز دو هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به استان لرستان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ثبت اسامی این تعداد مداح استان در سامانه عنوان کرد: در حال حاضر نیز هیچ هیئتی در استان نداریم که سر خود فعالیت خود را آغاز کرده باشد.

حجت الاسلام مهدوی امین همچنین به برنامه های در دستور کار برای ایام محرم امسال در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا یکی از برنامه های مدنظر در این ایام برگزاری گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی در سطح استان است.

وی همچنین از برگزاری همایش مبلغان برای اعزام به مناطق مختلف استان در این ایام خبر داد و گفت: سال گذشته ۵۰۰ روحانی از خارج استان و همچنین ۶۰۰ نفر نیز از داخل استان به مناطق مختلف لرستان اعزام شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای روسای هیئت های مذهبی و مداحان آنها خبر داد و گفت: همچنین برگزاری همایش پیر غلامان و همایش شهدای مداح استان با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و بسیج از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما