تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۶۶۳۰

مردم قزوین ۷ میلیارد تومان به بازسازی حرم طفلان مسلم(ع) کمک کردند

مردم قزوین ۷ میلیارد تومان به بازسازی حرم طفلان مسلم(ع) کمک کردند
مسعود شوشتری در مراسم معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین و سایر مسئولان در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طی ادوار گذشته اقدامات بسیار مناسبی در راستای بازسازی عتبات عالیات به ویژه حرم مطهر طفلان مسلم (ع) صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین گذشته از بازسازی محوطه های حرم در زمینه بهداشت، درمان و حوزه‌های فرهنگی نیز اقدامات قابل توجهی توسط ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین انجام شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی مردم قزوین در راستای بازسازی حرم مطهر طفلان مسلم (ع) گفت: مردم ولایتمدار قزوین به غیر از طلاهای اهدائی، بیش از ۷ میلیارد تومان در بازسازی حرم طفلان مسلم(ع) کمک کرده اند.

شوشتری افزود: این مبالغ اهدایی در ترمیم بنا، کاشی کاری، بازسازی درب‌ها و سایر امور عمرانی حرم و محوطه آن صرف شده است.

وی اظهارداشت: امروز بازسازی حرم طفلان مسلم(ع) با عبور از مراحل اولیه در حال ورود به برنامه‌های توسعه‌ای که از قبل طراحی شده، است که امیدواریم در این بین مسئولان و مردم بیش از گذشته در این امر الهی مشارکت های سازنده داشته باشند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما