تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۶

درب حرم مطهر امامین عسکریین (ع) توسط مازنی ها ساخته شد

درب حرم مطهر امامین عسکریین (ع) توسط مازنی ها ساخته شد
آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر شنبه در نشست مسئولان عتبات و عالیات استان مازندران، بابیان این‌که مردم مازندران در تشیع شهدای غواص حضور بی‌نظیری داشته‌اند افزود: علاقه‌مندی مردم مازندران در مراسم مذهبی را نباید نادیده گرفت و در استقبال از درب حرم عسکرین باید شور و استقبال مردم درست مدیریت شود.

امام‌جمعه ساری بابیان این‌که تمام دستگاه‌ها برای انتقال این درب از اصفهان به مازندران و از مازندران به سامرا باید همکاری داشته باشند تصریح کرد: رشد قابل‌توجه کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات نشانه عمق تفکرات مذهبی مردم مازندران است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خواستار تأمین اعتباربخشی از هزینه‌های ستاد عتبات عالیات در استان شد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی موظف است ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار ستاد عتبات عالیات را از سوی استانداری پیگیری کند.

طبرسی با اشاره به ساخت حسینه مازندرانی‌ها در کربلا ابراز داشت: هزینه‌های ساخت این حسینیه از سوی مردم تقبل شد است، همان‌گونه که در بازسازی طرح‌های حرم امام علی (ع) و صحن مبارک حضرت زهرا (ع) در نجف اشرف، حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) در کربلا، حرم مطهر امامین جوادین (ع) در کاظمین و حرم مطهر امامین عسکریین در سامرا مشارکت جدی داشته‌اند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما