تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
۰
کد مطلب : ۲۶۱۹۹

آغاز به کار کمپین شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع)

آغاز به کار کمپین شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع)
کمپین شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع)، با الهام از روش و سیره زندگی امام صادق علیه السلام، ترسیم سبک زندگی طلبگی در زمانه حاضر و بازخوانی ویژگی‌های طلبه مکتب امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

کاربران برای مشارکت فعال در این کمپ، بعد از پیوستن به آن، لازم است حداقل در یکی از موارد و موضوعات ذیل محتوای مناسب تولید کرده، در وبلاگ و نمایه خود با نشان دارکردن مطلب به هشتگ #شاگردان_مکتب_امام_جعفر_صادق_علیه‌_السلام، به اشتراک بگذارند.

مطالب باید به نوعی پاسخگوی این پرسش‌ها باشد مبنی بر اینکه ۱- ویژگیهای یک طلبه و پژوهش‌گرحوزه امام جعفر صادق چیست؟، ۲- طلبه علوم دینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟، ۳- هدف غایی یک طلبه از تحصیل علوم دینی چیست؟، ۴- رسالت یک طلبه مکتب امام صادق(ع) در جامعه اسلامی چیست؟، ۵- سبک زندگی متعالی برآمده از بینش حاکم بر مکتب امام صادق(ع) چیست؟، ۶- شیوه تعامل و منش زندگی یک طلبه خواهردر جامعه امروز چگونه باشد باشد؟، ۷- وظیفه یک طلبه در قبال چالشهای فرهنگی واجتماعی زنان در جامعه اسلامی امروز چیست؟

وبلاگ‌نویسان می‌توانند با مراجعه به اینجا در این کمپین شرکت کنند. همچنین کاربران می‌توانند هشتگ #شاگردان_مکتب_امام_جعفر_صادق_علیه‌_السلام در ابتدای مطلب خود ثبت کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما