تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۶۱۳۶

مازندران رتبه برتر را در بازسازی حرم های عتبات عالیات کسب کرد

مازندران رتبه برتر را در بازسازی حرم های عتبات عالیات کسب کرد
محمد حسن اصغری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست رسانه های غرب مازندران از افزایش ۴۷ درصدی جمع آوری هدایا در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته خبر داد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران افزود: استان مازندران در طول ۱۱ سال خدمات در امر بازسازی حرم های مطهر ائمه معصومین(ع) همواره جزو پنج استان برتر کشور بوده است و بر اساس اعلام ستاد بازسازی عتبات کشور، استان مازندران در امر بازسازی حرم ها رتبه برتر را بدست آورده است.

اصغری افزود: در بین ادارات کل کشور، آموزش و پرورش استان در سه سال متوالی و دادگستری استان در دو سال اخیر رتبه نخست را کسب کرده است و این امر مگر با حمایت و مشارکت عاشقانه مردم شهید پرور و ولایتمدار استان که از دوستداران و محبان واقعی اهل بیت هستند، میسر نشده است.

وی با اشاره به عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از سال ۸۳ الی پایان ۹۳ گفت: از مجموع وجوه نقدی،جواهرات،سکه،کالا به عنوان هدایای مردم مازندران در مجموع کل و خدمات انجام گرفته ۱۴۹ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

وی با مقایسه عملکرد چهار ماه اول سال ۹۴ نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت ۸ میلیارد ریال هدایا جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان پروژه های در دست اقدام این ستاد در سال جاری افزود: تامین هزینه احداث ۵۰۰ متر مربع از صحن مبارک حضرت زهرا(س)، تامین هزینه خرید ۵۰۰ قالب خشت طلای گنبد امام حسین(ع) و مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب کبری در کربلا از پروژه های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران محسوب می شود.

وی در بخش دیگر با اشاره به عملکرد ستاد مازندران به تفکیک شهرستان های استان اظهار داشت: شهرستان های ساری، بابل، قائم شهر، آمل، بهشهر و تنکابن به عنوان شهرهای برتر در جمع آوری هدایا از سال ۹۰ تا ۹۴ بوده اند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما