تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۶۰۶۰

شروع ثبت نام کلاسهای مداحی موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه

شروع ثبت نام کلاسهای مداحی موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه
محسن حیدری عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه ضمن اشاره به شروع ثبت نام کلاسهای این آموزشگاه در مسجد امام حسین (ع) گفت: کلاس های آموزشگاه قرآن و عترت موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین برای اولین بار است که با این سبک و سیاق و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در سطح شهرستان فیروزکوه برگزار می گردد و علاقه مندان شرکت در دوره های این آموزشگاه میتوانند به مسجد امام حسین (ع) مراجعه نمایند.

وی افزود: کلاسهای این آموزشگاه بصورت ترمی میباشد و فهرست درسهایی که در اینجا تدریس خواهد شد با موضوعات اخلاق اسلامی، سیره ی اهل بیت(ع)، آموزش قرآن، فقه وحدیث شناسی و آموزش اصول مداحی در قالب شعرخوانی، ادعیه و مناجات خوانی، ختم خوانی، ولیمه خوانی، عروسی خوانی، روضه خوانی، نوحه خوانی، مولودی خوانی و… خواهد بود.

محسن حیدری تصریح کرد: همچنین در ترمهای نخست این دوره ها از اساتید ارزنده شهرستان و در ترم های بالاتر هم از اساتید برجسته و با تجربه کشوری دعوت به عمل می آید.

وی یاد آور شد:دانش آموزان این آموزشگاه در صورتی که بتوانند در پایان ترم درس های این دوره را با موفقیت بگذرانند مدرکی از طرف جامعه مداحان تهران به آنها اهدا خواهد شد و دانش آموزان برتر هم به دانشگاه های مداحی معرفی می شوند.

وی هدف از تشکیل این آموزشگاه و برگزاری این کلاس ها را بالا بردن سطح دانش و مهارت مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: متاسفانه سطح دانش مداحان شهرستان آن گونه که باید باشد نیست و تمام تلاش این مجموعه این است که مداحان و ذاکران منطقه با دانش و اطلاعاتی بالاتر در زمینه علوم اسلامی و مذهبی به خادمی اهل بیت عصمت و طهارت بپردازند.

عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه لازم به ذکر دانست: ترم نخست کلاسهای این آموزشگاه از هفته ی گذشته شروع شده و آموزش قرآن سطح یک و اصول مداحی سطح یک را از درس های ارائه شده ی این ترم اعلام می باشد.

وی همچنین در پایان از همه اساتید این رشته ها که نهایت همکاری را با این موسسه و آموزشگاه داشتند قدردانی و تشکر کرد.
مرجع : آفتاب ری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما