تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۷۹۵

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون بهسازی مداحان عتبات تا ۲۴ تیر

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون بهسازی مداحان عتبات تا ۲۴ تیر
حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه،‌ مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از تمدید مهلت نام نویسی آزمون بهسازی مداحان تا چهارشنبه ۲۴ تیرماه خبر داد و گفت: آن دسته از مداحان که در مرحله نخست آزمون نتوانستند نام‌نویسی کنند و شرایط لازم را دارا بودند، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی azmoon.hajj.ir جهت نام نویسی خود اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که در مرحله قبل ثبت نام کردند ولی موفق به شرکت در آزمون نشدند، می‌توانند در آزمون ۱۶ مرداد ماه شرکت کنند و نیاز به ثبت نام مجدد آنها نیست و تنها باید یک هفته قبل از آزمون کارت ورود به جلسه را از سایت مدیریت جذب و گزینش بعثه دریافت کنند.

حجت‌الاسلام پروانه تصریح کرد: همچنین کسانی که در آزمون هشتم خرداد ماه امتیاز لازم را کسب نکردند، باید در آزمون ۱۶ مرداد ماه منابعی را که قبول نشده‌اند، ‌مجددا امتحان دهند، این افراد نیز نیاز به ثبت نام مجدد ندارند؛ فقط کارت آزمون را یک هفته قبل از سایت دریافت کنند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: آن دسته از افرادی که در هیچ یک از آزمون مرحله نخست قبول نشده‌اند از اول مهرماه از اعزام‌شان جلوگیری خواهد شد و کسانی که تجدید شده‌‌اند تنها اجازه دارند یکبار تا اول مهرماه به عتبات اعزام شوند.

وی افزود: آزمونی که هشتم خرداد ماه برگزار شد برای مداحانی بود که تاکنون در چرخه اعزام بودند و برای ارتقای سطح معلومات آنها این آزمون را برگزار کردیم؛ اما برای کسانی که هرگز در این چرخه نبودند و شرایط لازم را دارا و علاقه‌مند به اعزام‌ هستند، به زودی شرایط و زمان نام نویسی را اعلام خواهیم‌کرد.

گفتنی است: آزمون طرح بهسازی مداحان از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای نخستین‌بار، هشتم خرداد ماه در ۱۷ حوزه امتحانی برگزار شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما