تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۵۶۰۵

بازسازی عتبات عالیات در راستای حفظ ارزشها و شعائر اسلامی است

بازسازی عتبات عالیات در راستای حفظ ارزشها و شعائر اسلامی است
حسین ابراهیمی کردیانی، فرماندار خوشاب در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: انتظار داریم شهرستان‌های محروم به صورت ویژه در بحث زیرساخت ها و توسعه عمرانی در برنامه ششم توسعه دیده شوند و با ابلاغ برنامه ششم توجه ویژه‌ای به شهرستان های کمتر توسعه یافته شود.

وی خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خوشاب اظهار کرد: کار کردن در شهرستان های محروم نیازمند روحیه جهادی است و تنها با این روحیه است که می توان بر مشکلات فائق آمد.

فرماندار خوشاب با اشاره به مشکل کشاورزان این شهرستان در بحث ناکافی بودن مراکز خرید گندم تأکید کرد: نباید کشاورزان به عنوان تولید کنندگان کشور برای تحویل محصول خود به مراکز خرید دولتی سرگردان باشند.

وی افزود: کشاورزان رکن اقتصاد مقاومتی هستند و از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با تعامل و همکاری پیگیر برطرف کردن مشکل کشاورزان باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس در پیش رواست تصریح کرد: وظیفه ما فراهم کردن بستر برگزاری باشکوه انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است.


وی همچنین با تأکید براینکه بازسازی عتبات عالیات در راستای حفظ ارزشها و شعائر اسلامی است بیان کرد: به رغم همه محدودیت ها شهرستان خوشاب در کمک به عتبات عالیات رتبه خوبی را داراست.
وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردمی در این بخش شاهد رشد بهتری در این حوزه در شهرستان خواهیم بود.

محسنی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: به نتیجه رسیدن و یا نرسیدن مذاکرات برای ایران یک فرصت است زیرا نتایجی که تا کنون برای کشور ما در روند مذاکرات حاصل شده قابل تخفیف وتنزل نیست.

جعفر دهنوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی همچنین در این نشست تصریح کرد: بازسازی عتبات عالیات یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

دهنوی خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی در جهت مشارکت حداکثری مردم ومسئولان بازسازی عتبات عالیات شد و گفت: در بازسازی عتبات‌ عالیات، همواره مشارکت‌های مردمی نقش وجایگاه اصلی را داشته است و به‌ نوعی می‌توان عرصه بازسازی عتبات‌ را عرصه ایثار و فداکاری مردمی معرفی کرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما