تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۵۵۶

در آستانه عید فطر تدابیر شدید امنیتی در نجف اجرا می شود

در آستانه عید فطر تدابیر شدید امنیتی در نجف اجرا می شود
به گزارش خیمه، اسعد ابوکلل گفت: «در نشستی که با سران امنیتی این استان برگزار شد، درباره فراهم کردن مقدمات و شرایط لازم برای سفر زائران به عتبات مقدس استان نجف اشرف در خلال عید فطر مذاکراتی صورت گرفت.»

وی پیش بینی کرد، میلیون ها زائر از عراق و خارج آن به علت قرار دادن تسهیلاتی که کشورها برای مردمشان در نظر گرفتند، به این استان سفر کنند.

استاندار نجف با اشاره به اینکه «روزانه نزدیک به سه هزار زائر از خارج عراق به اضافه صدها هزار زائر عراقی وارد نجف می شوند»، گفت: «درجه آمادگی امنیتی و تدابیر امنیتی از سوی نیروهای پلیس و ارتش بالا برده شد تا مانع به وقوع پیوستن مشکلی برای زائران شود.»

مرقد امام علی(ع) و قبرستان وادی السلام از جمله عتبات مقدسی به شمار می رود که به مناسبت عید فطر زائران به این مناطق می روند.

در این روزها تمام نیروهای پلیس وارتش وادارات خدماتی وبهداشتی به حالت آماده باش در آمدند تا از وقوع هر گونه مشکل امنیتی جلوگیری نمایند وبالاترین حد ممکن امنیت وآسایش زائران را فراهم کنند.

رئیس پلیس استان بصره نیز از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در خلال تعطیلات عید فطر در این استان با هدف جلوگیری از بروز ناامنی ها خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما