تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۴۴۶

اعزام بدون قرعه‌کشی زائران عتبات در ماه رمضان

اعزام بدون قرعه‌کشی زائران عتبات در ماه رمضان
محسن نظافتی در خصوص آخرین وضعیت اعزام به عتبات با بیان اینکه این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های ۱۴ شبه و ۲۳ شبه صورت گرفته است، اظهار داشت: اعزام‌ها تا ۲۶ ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد و نکته مهم در این اعزام‌ها این بود که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد:‌ هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است؛ همچنین برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش‌بینی شده است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در زمینه وضعیت کاظمین و سامرا نیز گفت: سامرا همچنان بسته است و کاظمین نیز در بسته‌های سفر به عتبات وجود دارد و مشکلی برای زیارت وجود ندارد.

نظافتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از طرف زائران برای اعزام به عتبات در ایام ماه مبارک رمضان شده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما