تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
۰
کد مطلب : ۲۵۲۲۱

همایش ملی پیرغلامان حسینی(ع) باید در شان شیراز برگزار شود

همایش ملی پیرغلامان حسینی(ع) باید در شان شیراز برگزار شود
به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، جوانشير كدخداپور در جلسه هماهنگي همايش پیر غلامان حسینی(ع)، اظهار داشت: خوشبختانه برنامه ريزی لازم برای برگزاری اين همايش توسط دست اندركاران، در استان فارس انجام شده و همه شرايط برای برگزاری مطلوب آن فراهم شده است.

وي با بيان اين كه سياست نظام جمهوری اسلامی ايران دولتی نشدن فعاليت ها و برنامه های مذهبی و دينی است، ادامه داد: بايد تلاش كنيم همچون گذشته، تمامی فعاليت های مذهبی با تكيه بر مردم و دوستداران اهل بيت(ع) برگزار شود و دستگاه های دولتی نقش حمايتی و پشتيبانی داشته باشند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداري فارس با اشاره به اين كه نقش صدا و سيما در برگزاری همايش پيرغلامان حسينی(ع) بسيار برجسته و تاثيرگذار است، اظهار داشت: پوشش گسترده ای كه صدا و سيما در سطح كشور و همچنين در خارج از كشور فراهم می كند، تاثيرات برگزاری اين همايش را بسيار افزايش می دهد.

كدخداپور با بيان اين كه اهل سنت ايران از جمله دوستداران اهل بيت(ع) به ويژه امام حسين(ع) به شمار مي روند و در برگزاری مراسم عاشورا مشاركت دارند افزود: بايد در برگزاری همايش پيرغلامان حسينی(ع) از حضور اهل سنت نيز استفاده شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما