تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۵۱۴۱

تشریح برنامه‌های خانه مداحان در ایام رمضان

تشریح برنامه‌های خانه مداحان در ایام رمضان
مجید طاهری، مدیر روابط عمومی خانه مداحان اهل بیت(ع)، با اشاره به برنامه‌های خانه مداحان در ادامه ماه شعبان و ماه رمضان، گفت: یک انجمن ادبی برای مداحان و شعرای آینی تشکیل شده است. برنامه‌های این انجمن در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ بعد از جلسه هفتگی خانه مداحان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این برنامه ۳ کارشناس از اساتید پیشکسوت شعر آینی حضور دارند و مداحان و شاعران اشعار خودشان را مطرح می‌کنند و به نقد اشعار می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی خانه مداحان اهل البیت(ع) ادامه داد: یک انجمن ادبی دیگر نیز ایجاد شده است که به شعرای حرفه‌ای و بنام اختصاص دارد. این برنامه نیز با حضور حاج حسین آهی، هر هفته برگزار می‌شود.

از تمامی شعرای ادبیات فارسی کشور دعوت کرده‌ایم

طاهری گفت: در این برنامه از تمامی شعرای ادبیات فارسی کشور دعوت کرده‌ایم که در این انجمن حضور داشته باشند. برنامه‌های این انجمن نیز برای پخش در شبکه قرآن ضبط می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ادامه ماه شعبان به تمامی مجامع مداحی تهران و حومه آن سرکشی داشته‌ایم، بیان کرد: در تهران نزدیک به ۱۰ مجمع مداحی داریم که هرکدام از این مجامع قسمتی از شهر تهران را پوشش داده‌اند.

در سایت آپارات منتشر می‌کنیم

مدیر روابط عمومی خانه مداحان اهل البیت(ع)، گفت: تمامی برنامه‌هایی که در این مجامع برگزار می‌شود فیلم‌برداری شده و در سایت آپارات منتشر می‌شود تا همه جهان علاوه بر مردم کشور از این فیلم‌ها در جهت آموزش مداحی استفاده کنند.

کل ۳۰ شب ماه رمضان برنامه داریم

طاهری افزود: ما در شب‌‌های ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲۴ در مسجد امیرالمومنین(ع) با حضور آقای سازگار، رئیس خانه مداحان کشور برنامه داریم.

وی افزود: جامعه مداحان، نیزدر خیابان پیروزی تهران، ابتدای خیابان شکوفه، در سحر‌های ماه مبارک رمضان برنامه دارند. مجامع دیگر در سراسر کشور در کل ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که برنامه جامع آنها به زودی اعلام می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما