تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
۰
کد مطلب : ۲۵۰۶۱

دانشگاه تخصصی مهدویت در حال ساخت است

دانشگاه تخصصی مهدویت در حال ساخت است
حجت الاسلام علیرضا حدائق یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ستاد نکوداشت دهه مهدویت آمادگی دارد تا با برگزاری جشن مختلفی بتواند فرهنگ مهدویت را در بین جامعه توسعه دهیم وازهمین رو ضروری است با افرادی که در حین برگزاری جشن های آسیب زا به شان و منزلت آن امام خدشه وارد می کنند برخورد شود.

وی با بیان اینکه از تمامی ادارات ونهاد های مردمی درخواست داریم در هنگام اجرای برگزاری برنامه های دهه شعبانیه، برنامه هایی اجرا کنند که شئونات اسلامی رعایت شود، افزود: هیئات مذهبی وهمچنین مسئولین نسبت به اجرای برنامه های دهه مهدویت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حدائق افزود: اکثر کشورهایی که تبلیغ وهابیت را دارند سعی می کنند با ایجاد شبهات مختلف مسلمانان را گمراه کنند زیرا امروزه امثال اسرائیلی ها هزینه زیادی می کنند تا بحث ولایت محوری را کمرنگ کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج)درادامه به تکمیل اولین دانشگاه مهدویت در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت مردمی این دانشگاه در ۱۱ طبقه به منظور تربیت نیروهای متخصص و متعهد در عرصه مهدویت در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا دو سال آینده این دانشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد واز مهدی یاوران انتظار داریم با کمک های مالی خود در ساخت این دانشگاه متولیان را یاری دهند.

حجت الاسلام حدائق گفت: ساخت این دانشگاه تخصصی مورد توجه علما ومسئولین کشوری قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت‌های این بنیاد اشاره کرد و گفت: این بنیاد در استان فارس از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و توانست خدمات ارزشمندی را طی این ۱۰ سال در راستای گسترش معارف مهدویت انجام دهد.

وی با بیان اینکه شعبه‌های بنیاد مهدی موعود(عج) در بیش از ۲۰ شهرستان استان فارس راه‌اندازی شده، گفت: شاید این حجم کار در کشور منحصر به فرد باشد که تقریباً تمام شهرستان‌های فارس فعالیت‌های مهدوی را آغاز و دنبال می‌کنند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما