تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۵۰۳۷

طرح حریم نور برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در بروجرد اجرا شود

طرح حریم نور برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در بروجرد اجرا شود
سرهنگ عبدالله گودرزی ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در خدمت نظام بودن به معنای خدمت به اهل بیت(ع) است.

وی افزود: پس از مرگ صدام و خروج آمریکا از عراق، جمهوری اسلامی ایران در عرصه سازندگی وارد این کشور شده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بروجرد با بیان اینکه تاکنون کارهای عمرانی بزرگی در شهرهای کربلا، سامراء و نجف انجام شده است، ادامه داد: هم اکنون ۱۶۵ طرح در عراق در حال اجرا بوده که تعداد ۲۱ طرح آن بسیار مهم است.

گودرزی تصریح کرد: یکی از این طرحهای مهم ساخت صحن شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار حرم مطهر حضرت علی(ع) است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۲۰ هزار متر مربع عرصه زیارتی در حال ساخت است که با آماده شدن آن زائران زیادی را در خود جای خواهد داد.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بروجرد اظهار داشت: در کربلای معلی در عرصه زیارتی ۵ طرح "یا حسین(ع) " انجام شده و در این زمینه استان لرستان نسبت به اجرای طرحهای تعهداتی خود اقدامات لازم را انجام داده است.

وی در ادامه خواستار اجرای طرحهای هدیه آسمانی و حریم نور در بین خانواده ها از طریق آموزش و پرورش شد و افزود: با اجرای اینگونه طرح ها در سطح همه مدارس و آشنایی دانش آموزان با نذورات می توان به ساخت طرح های عمرانی زیارتی در عتبات عالیات کمک کنیم.

گودرزی تاکید کرد: تاکنون از ۴۰ مسجد در سطح بروجرد مبلغ ۲۶ میلیون تومان نذورات جمع آوری شده است که انتظار داریم این مبلغ با ساماندهی مداحان و هیئات مذهبی افزایش یابد.

وی در پایان از بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا در راستای جمع آوری نذورات مردمی حمایت لازم را از سازمان عتبات عالیات شهرستان را داشته باشند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما