تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
۰
کد مطلب : ۲۴۹۳۰

مداحان وظیفه خطیر انتقال مفاهیم انسان ساز اهل بیت(ع) به جامعه را برعهده دارند

مداحان وظیفه خطیر انتقال مفاهیم انسان ساز اهل بیت(ع) به جامعه را برعهده دارند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استانی ایلام، حجت‌الاسلام رستمی معاون اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام در جمع مداحان و شعرایی آئینی استان ایلام گفت: مداحان و شعرای آئینی باید به مضامین و اشعار محتوایی بیشتر اهمیت داده و از سطحی نگری در مداحی به شدت اجتناب کنند.


وی افزود: مداحان و شعرای آئین رسالتی پیغمبر گونه دارند و تمام کسانی که در این زمینه فعالیت دارند باید به جریان فرهنگی که در کنار هیئات و مداحی و استفاده از اشعار آئینی مناسب جریان دارد توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:حساسیت مسئله و جریان فرهنگی پیرامون هیئات مذهبی و به‌ویژه مداحان تا جایی است که مقام معظم رهبری هرساله در یک روز خاص میزبان مداحان کشور است و از نزدیک در جریان اموراین عزیزان قرار می گیرد.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تقدیر از سازمان بسیج مداحان استان ایلام در برگزاری این گردهمایی می توانیم با اجرای برنامه های مشترک سطح کمی و کیفی برنامه ها و گردهمایی های مداحان استان را افزایش دهیم.

گفتنی است، این گردهمایی تخصصی با همکاری سازمان بسیج مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی ایلام و با حضور حجت‌الاسلام رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام وآیت الله سید محمد قائم مقامی استاد اخلاق و حاج غلامرضا سازگار و حضور بیش از ۱۰۰نفر از مداحان و شعرای آئینی استان برگزارشد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما