تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۴۵۳۵

مسابقه اینترنتی ماه رحمت برگزار می‌شود

مسابقه اینترنتی ماه رحمت برگزار می‌شود
مسابقه اینترنتی «ماه رحمت» به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با بخش‌های مختلفی همچون «امام خردسال»، «منزلت ولایت»، «راه نجات»، «روی خط اعتدال»، «بشارت فرشته داعی»، «یاران آخر الزمانی»، «آداب میهمان نوازی» و «تا بود علی بود» برگزار می‌شود.

همچنین نجات انسان، بی نیازی، سلامتی، وحدت، الفت، آسان شدن مشکلات، رشد و بالندگی و در امان ماندن از هلاکت از موضوعاتی است که در بخشی با عنوان «روی خط اعتدال» به آن اشاره شده است.

«بانوی پایداری» نیز عنوان یکی از مباحثی است که به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) و بررسی صفات این بانوی بزرگوار همچون صبر، شجاعت، شهامت، عبادت و بندگی به آن پرداخته شده است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در طول شبانه‌روز پاسخنامه‌ خود را داخل صندوق‌های مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی بیاندازند یا با مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.razavi.aqr.ir در این مسابقه شرکت و از نتایج قرعه کشی اطلاع حاصل کنند.

یادآور می شود؛ افراد بالای ۱۲ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری آخرین مهلت تحویل پاسخنامه است. از بین پاسخنامه‌ها‌ی صحیح هر روز قرعه کشی انجام و برای برگزیدگان این مسابقه، پیامک ارسال می شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما