تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
۰
کد مطلب : ۲۴۵۳۱

کلاس‌های آنلاین زائران حج تمتع آغاز شد

کلاس‌های آنلاین زائران حج تمتع آغاز شد
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کلاس‌های آنلاین حج تمتع به زودی آغاز می‌شود، گفت: بسته‌های جدید آموزشی به این کلاس‌ها اضافه شده است.

وی ادامه داد: تنوع کلاس‌های آنلاین نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. در سال‌های گذشته این کلاس‌ها فقط عصر برگزار می‌شد اما اکنون شب‌ها و صبح‌ها نیز که گروه‌هایی از حجاج فراغت بیشتری دارند می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام احمدی از اضافه شدن بخش ویژه بانوان به کلاس‌های آنلاین نیز خبر داد و گفت: این کلاس‌ها توسط بانوان مبلغ برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: کلاس‌های انلاین زائران حج در بازه زمانی سه ماهه از اواسط ادیبهشت ماه آغاز شده و تا اواسط شهریور ماه ادامه خواهد‌ داشت و برنامه‌ها به نحوی برنامه‌ریزی شده است که در ماه اول مباحث پایه‌ای از قبیل بحث احکام قبل از سفر حج، مناسک حج، اعتقادات، اخلاق و آداب سفر و آشنایی با تاریخ و اماکن مکه و مدینه و مباحث معرفتی از قبیل مدیریت معنوی زمان در حج، تفسیر آیات حج، اسرار و معارف حج، حج و امام زمان (عج) در ماه دوم (تیر ماه) و همزمان با ماه مبارک رمضان به دیگر موضوعات اضافه شود و در ماه سوم که نزدیک به آغاز اعزام زائران است موضوعاتی از قبیل مسائل اجرایی و باید‌ها و نباید‌ها در حج، بهداشت و سلامت در حج و همچنین کاهش استرس و اضطراب در حج به موضوعات اضافه شود.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین حج تمتع اینجا را کلیک کنید!
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما