تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۴۴۳۵

بسیج مسئولین استان کرمانشاه برای تسریع در بازسازی عتبات عالیات

بسیج مسئولین استان کرمانشاه برای تسریع در بازسازی عتبات عالیات
جعفر همتی ظهر چهارشنبه در سومین همایش منطقه‌ای گروه اول ستادهای استانی بازسازی عتبات‌ عالیات در استان کرمانشاه، اظهار داشت: برخی از کارها از قداست بالایی برخوردار بوده که یکی از آنها همین مشارکت در امر بازسازی است و ما به عنوان نیروهای دولتی موظفیم آنچه در توان داریم در اختیار عتبات عالیات قرار دهیم و آن را افتخار می دانیم.

وی افزود: اگر این باور به وجود آید که مشارکت در بازسازی عتبات عالیات یک امر خداپسندانه است، تلاشمان را دو چندان خواهیم کرد.

همتی تصریح کرد: در استان و به همت استاندار تصمیم داریم همه سیستم های استان را بسیج کنیم که مشکلات سر راه بازسازی عتبات عالیات را برداریم و این افتخاری برای ما است که اعتاب مقدسه به بهترین شکل ممکن بازسازی شود.

مشاور استاندار کرمانشاه، با افتخار به اینکه مردم استان کرمانشاه همواره قرآن و عترت را چراغ راه خود قرار داده اند، گفت: ما مفتخریم که بارگاه ملکوتی ائمه را در عراق بازسازی کرده و مردم را به ست و سوی مشارکت در این امر سوق دهیم.

همتی عملکرد عتبات عالیات در استان کرمانشاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این مجموعه شبانه روز در حال کار کردن است و ما هم به عنوان نمایده دولت موظفیم آنچه در توان داریم برای تسریع در اقدامات آنها به کار ببندیم.

وی با اشاره به میراث های تاریخی و طبیعی استان کرمانشاه چون طاقبستان و بیستون گفت: پس از انقلاب اینها دیگر افتخار ما نیست و افتخار ما ۱۰ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز، دو هزار آزاده است که ۱۰ سال از عمر خود را در اسارتگاه های غیرانسانی بعث به سر بردند.

همتی، افتخار استان را مردمی دانست که هنوز هم مرزدار ارزش های نظام بوده و اجازه هیچ تعرض و نگاه بدی ر به دشمنان نسبت به میهن اسلامی نمی دهند.

وی با اشاره به وجود احزاب و مذاهب مختلف در استان آن را نماد وحدت و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست که در استان کرمانشاه محقق شده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما