تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
۰
کد مطلب : ۲۴۳۴۱

دومین جشنواره بانوی صبر برگزار می‌شود

دومین جشنواره بانوی صبر برگزار می‌شود
دومین جشنواره بانوی صبر در ۵ بخش مختلف همچون کتابخوانی، وبلاگ‌نویسی، نشریات تجربی، شعر، دلنوشته و مسابقه پیامکی آغاز و تا سوم مهرماه ادامه دارد.

این جشنواره با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زینب(س) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

دومین جشنواره بانوی صبر، به صورت عام با موضوع حضرت زینب(س) برگزار می‌شود و باید همه آثار حول محور خطبه‌های حضرت زینب (س)، مفهوم ولایت‌پذیری و ولایت در سیره حضرت زینب (س)، حضرت زینب (س) در نگاه دیگران، مقام و منزلت حضرت زینب (س)، حجاب و عفاف زینبی، اسوه‌های زینبی، زیبایی‌های واقعه کربلا از نگاه حضرت زینب(س) و حضور اجتماعی و سیاسی زن مسلمان در جامعه باشد.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند نشانی وبلاگ خود را به همراه درج مشخصات فردی(نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات ،شماره تماس) به نشانی پست الکترونیکی جشنواره ارسال کنند.

نیاز به ایجاد وبلاگ تخصصی جهت شرکت در مسابقه نیست و کلیه وبلاگ نویسان می توانند از تمامی قالبهای رایج نوشته‌های وبلاگی مانند: دل نوشته، خاطرات، یادداشت روزانه،قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی و غیره استفاده کنند.

تنها از مطالب وبلاگ‌هایی داوری خواهد شد که از یکم اسفند ماه ۱۳۹۳ تا سوم مهرماه از موضوعات بیان شده در نگارش وبلاگ‌ها استفاده کرده باشند.

جشنواره از ۵ اسفند ماه سال ۹۳ مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، آغاز و تا ۲ مهرماه سال ۹۴ مصادف با عید قربان ادامه خواهد داشت و داوری آثار پس از اتمام مهلت فراخوان ظرف حداکثر ۱۵ روز انجام خواهد شد.

نفرات برگزیده در ۱۶مهرماه سال ۹۴، همزمان با روز مباهله از طریق پایگاه های اطلاع رسانی جشنواره، دبیرخانه دائمی جوانان مسجد و کانون فرهنگی و هنری الغدیر، معرفی خواهند شد .
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما