تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۲۱:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۳۸۹
نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران:

یگانه شرط حضور در مسير ولايت، پايبندی به آموزه‌های حسينی است

یگانه شرط حضور در مسير ولايت، پايبندی به آموزه‌های حسينی است
به گزارش خیمه، به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمين علی سعيدی، نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز يك‌شنبه با صدور پيامی، سوم شعبان‌المعظم، خجسته‌ زادروز بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) و روز پاسدار را بر ملت ايران، پاسداران انقلاب اسلامی، بسيجيان سلحشور و رهروان عزتمند راه امام حسين(ع) تبريك گفت.

در متن اين پيام آمده است:«سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) پيشوای آزادگی و عدالتخواهی است؛ انسان راستينی كه شهرت و‌ آوازه‌اش بر جان و عمق وجود انسان‌های تمام اعصار نشسته است.»

امام حسين(ع) پيشوای برگزيده‌ای از جانب خداوند منان كه، پرجم جاودانه عزت و شرف را برای هدايت بشر بر دست گرفت و در هميشه تاريخ راه نجات و رستگاری و سربلندی را به رهپويان مسير حقيقت در برابر تمامی زورمداران، جانيان، طاغيان و ستم‌پيشگان نشان داد.

اگر ديروز جوانان رشيد ايران زمين فوج فوج برای دفاع از انقلاب اسلامی و مكتب امام حسين(ع) روانه آوردگاه رويارويی با دشمن بعثی می‌شدند، امروز جوانان سلحشور و بيداردل و قهرمان حزب‌الله لبنان را واداشت تا آنچنان بر سپاه صهيونيسم كفرپيشه و مورد حمايت از سوی استكبار جهانی يورش برند و سر آن‌ها را بر سنگ مذلت بكوبند به گونه‌ای كه دنيا در برابر شجاعت و مروت فرزندان پاك نهاد ياران حضرت سيدالشهداء(ع) سر تعظيم فرود آورد.

بی ترديد امروز نيز ديدگان جهانيان با فتوحات غرورآفرين دانشمندان جوان ايرانی در ميدان‌های علم و دانش و تكنولوژی و حضور مقتدرانه ايران هسته‌يی در عرصه مبارزه با استكبار منتظر فروپاشی كامل قدرت‌های پوشالين می‌باشند.

خداوند سبحان را شاكر و سپاسگذاريم كه بر ما و شما منت نهاد تا در صف مومنانی باشيم كه با برافراشته نگه‌داشتن پرجم به اهتزاز درآمده امام حسين(ع) طی طريق می‌كنند، بدانيم كه يگانه شرط حضور در مسير ولايت، پايبندی به آموزه‌های حسينی و تبعيت از ولايت مطلقه فقيه و ولی امر مسلمين حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

اينجانب ضمن تبريك ولادت فرخنده حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و روز پاسدار بر پاسداران، بسيجيان سلحشور و رهروان عزتمند راه حسين (ع) و خانواده محترم‌شان اميد وافر دارم كه لطف الهی همچنان بر سرمان سايه‌گستر باشد تا بتوانيم در مسير نور راه بسپاريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما