تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۳۷۱۷

آغاز ساخت صحن امام رضا در کاظمین

آغاز ساخت صحن امام رضا در کاظمین
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در نشست سالیانه ستادهای عتبات عالیات این استان در مشهد گفت: عملیات اجرایی این طرح از نیمه دوم فروردین ۹۴ در باب المراد حرمین امامین کاظمین (ع) با بیش از ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعتباراتی که از نذورات مردمی در سال ۹۳ جمع آوری شده آغاز می شود.

جعفر دهنوی با اشاره به اینکه صحن امام رضا (ع) ۱۴ هزار متر مربع وسعت دارد افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل ۳ فازست که نخستین فاز آن در ۵ هزار متر مربع اجرا می شود.

او گفت: استاندار خراسان رضوی در سفر اخیر خود به عراق قول مساعد برای کمک به اجرای این طرح و تامین بخشی از هزینه های آن را داد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی افزود: همچنین این ستاد متعهد شده تا ۸ هزار خشت طلای گنبد های امامان مدفون در کاظمین را به نام شهدای استان در سال جدید جمع آوری کند.

دهنوی گفت: سپاه امام رضا (ع) تهیه هزار خشت از ۸ هزار خشت طلای گنبدهای مطهر حرمین امامین کاظمین را در سال ۹۴ بعهده گرفته است.

او با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی متعهد تامین حداقل ۸ میلیارد تومان اعتبار مالی برای ساخت حرم کاظمین در سال جدید شده است افزود: بی شک ظرفیت استان برای تامین اعتبارت بسیار بالاتر از این رقم تعهد شده است.
مرجع : روضه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما