تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۶

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت در حرم عسگریین و صحن حضرت زهرا

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت در حرم عسگریین و صحن حضرت زهرا
حجت‌ الاسلام سید مصطفی حسینی منش از ساخت پروژه عظیم درب حرم امامین عسگریین (ع) و صحن حضرت زهرا(س) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: هزینه برآورد شده برای این پروژه عظیم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

حجت‌ الاسلام حسینی منش گفت: در ابتدای اجرای این پروژه نیز شورای اسلامی شهر کرمانشاه ۱۰۰ میلیون تومان را برای کمک به آن مصوب کرده است. همچنین شورای کرمانشاه مصوب کرد که برای سال آینده یک پروژه بازسازی را به صورت مستقل اجرا کند.

وی افزود: هم‌ اکنون درب حرم امامین عسگرین(ع) در کارگاه این ستاد، واقع در مسجد جامع شهر کرمانشاه در حال ساخت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، اجرای این پروژه عظیم را فرصتی برای معرفی استعدادها و توانایی‌ های هنرمندان کرمانشاهی عنوان کرد.

حسینی منش گفت: همچنین برای کمک به رونق اقتصادی استان، تمامی مصالح مورد نیاز از استان خریداری خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: برای کمک به رونق اقتصادی استان تمامی مصالح ساختمانی برای بازسازی عتبات عالیات توسط ستاد استان از خود کرمانشاه خریداری شده است.

حجت‌ الاسلام حسینی منش شماره حساب ۰۳۰۶۰۸۷۴۰۶۰۰۴ "بانک ملی" را برای دریافت کمک‌ های نقدی مردم به ساخت صحن حضرت زهرا (س) اعلام کرد.

وی همچنین شماره حساب ۰۱۰۶۶۴۰۴۰۰۰۶بانک ملی را برای بازسازی سامرا و شماره حساب ۰۱۰۶۰۶۴۴۱۰۰۷ بانک ملی را برای دریافت کمک به عتبات عالیات عنوان کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، مجموع موجودی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از محل نذورات تا پایان دی ماه امسال را سه میلیارد و ۸۶۶ میلیون عنوان کرد و گفت:خانم ها نقش موثری در پرداخت این نذورات دارند و خانم‌ هایی از شهرستان سنقر و بخش حمیل اسلام آباد غرب بیشترین مشارکت و کمک را داشته‌ اند.

حجت‌الاسلام حسینی منش، در ادامه از اجرای ۱۰ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از زمان تاسیس آن خبر داد و گفت: از شاخص ترین این پروژه ها می توان به پروژه نور و باب الراس حرم سیدالشهدا(ع) اشاره کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، همچنین سنگ کاری حائر حسینی و تجهیز تمامی شیر آلات بیمارستان کربلا را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرد.

وی همچنین خواستار اعزام متخصصین و پزشکان کرمانشاهی به کربلا شد و خاطرنشان کرد: در زمان ریاست قبلی علوم پزشکی با این امر موافقت شد ولی در زمان ریاست جدید تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما