تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۳۲۰۹

برگزاری دومین همایش نوگلان نغمه خوان حسینی در شهرستان قدس

برگزاری دومین همایش نوگلان نغمه خوان حسینی در شهرستان قدس
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید ملکی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دومین همایش مسابقه نوگلان نغمه خوان حسینی با عنوان مداحان کوچک با حضور حجت‌الاسلام جلیل زاده، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در فرهنگسرای قرآن و عترت شهرستان برگزار شد.

این برنامه با هدف پرورش و تقویت حس دینی و مذهبی، آشنایی کودکان و نوجوانان با اشعار مناسب برای مداحی و شناخت سیره امامان معصوم به‌ ویژه امام حسین (ع) با همکاری کانون مداحان، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، شورای اسلامی، شهرداری و خانه فرهنگ علامه دهخدای شهرستان قدس برگزارشد.

مجید ملکی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی درهشت سال دفاع مقدس، به پیروی ازمکتب عاشورا بوده والگوی آن نیز درهرجای دنیا که مسلمانان پیروز می شوند، نتیجه تاثیرپذیری ازجمهوری اسلامی ومکتب امام حسین(ع) است که باید این الگو در وجود یک مداح پرورش داده شود و چه خوب است در کودکی این پرورش صورت بگیرد.

شرکت کنندگان در مسابقه مداحی با خواندن اشعار خود توانستند به کسب امتیاز بپردازند که پس از بررسی و رتبه بندی مداحان کوچک جوایز نفیسی در اوایل اسفند ماه جاری طی مراسمی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری در سالن اجتماعات فرهنگسرای قرآن و عترت شهرستان برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما