تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۱
۰
کد مطلب : ۲۳۱۹۲

تمدید مهلت پيش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تا فردا

تمدید مهلت پيش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تا فردا
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «محسن نظافتي» گفت: اين دوره از پيش ثبت نام‌هاي عتبات كه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز شده است و قرار بود تا ساعت ۱۶ روز شنبه تمام شود، با توجه به تعطيلات و تقاضاي دفاتر حج و زيارت استانها تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه تمديد شد.

وي افزود: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات درايام تعطيلات نوروز، تنها تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات به نشانيwww.atabat.haj.irبراي اعزام به سفرهاي عتبات در اين دوره اقدام نمايند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت يادآور شد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشي متقاضيان اعزام به عتبات در دوره جديد انجام مي‌شود كه اين عزيزان مي‌توانند از ۲ اسفند ماه نتايج قرعه‌كشي را در سامانه پيش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانيwww.atabat.haj.irمشاهده و بر اساس زمان اعلام شده براي هر اولويت جهت قطعي نمودن ثبت نام خود اقدام كنند.

نظافتي اظهار داشت: اعزام‌هاي دوره جديد سفرهاي عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت.

وي ادامه داد: نوروز امسال براي سفرهاي هوايي بسته‌هاي ۳، ۴ و ۷ روزه و براي سفرهاي زميني بسته ۶ روزه پيش بيني شده است، اما بسته ده روز به دليل ظرفيت محدود اسكان و تقاضاي بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي متوقف و مجددا پس از اين ايام راه اندازي خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما