تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۲۹۹۸

ديدار روحانيان كاروان‌هاي عتبات با امام جمعه كربلا

ديدار روحانيان كاروان‌هاي عتبات با امام جمعه كربلا
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق، یکشنبه در ديدار روحانيان كاروان‌هاي ايراني عتبات عاليات با توليت حرم حسيني به ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي فرهنگي بعثه رهبري براي زايران ايراني در عتبات عاليات پرداخت.

وي با بيان اين‌كه هر هفته حدود ۲۰۰ روحاني و مداح به همراه كاروان‌هاي ايراني در عتبات عاليات حضور مي‌يابند، اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين وظايف روحانيان كاروان‌ها بيان احكام، مسائل شرعي، آداب زيارت و تبيين مسائل اخلاقي و تاريخي براي زايران است.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني با اشاره به اين‌كه روحانيان كاروان‌هاي ايراني همواره به دنبال تعامل و تقويت پيوند‌هاي ديني و فرهنگي ميان ملت ايران و عراق هستند، گفت: نظم كاروان‌هاي ايراني عتبات عاليات همواره مورد توجه دست‌اندركاران بعثه مقام معظم رهبري بوده و هست.

وي با اشاره به اين‌كه تعامل با توليت حرم حسيني همواره مورد توجه جدي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق بوده است، گفت: در اين راستا همواره از نكته نظرات و ديدگاه‌هاي ارزشمند توليت محترم حرم حسيني بهره‌مند بوده و هستيم و نهايت تقدير و تشكر را از توليت داريم.
مرجع : حج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما