تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۲۳۶۲

مراسم تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) در رباط کریم برگزار شد

مراسم تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) در رباط کریم برگزار شد
با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی رباط کریم مراسم اربعین حسینی و تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) با حضور حجج اسلام علی تولائی، سرپرست تبلیغات اسلامی، صنوبری، رئیس امور مساجد، رشیدی، رئیس دادگستری و همچنین بیژن سلیمان پور، فرماندار رباط کریم، سرگرد ایلکا، فرمانده سپاه پاسداران، اکبر قربانی، مسئول کانون مداحان، ائمه جماعات، مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت زیارت اربعین، حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد، امام جمعه رباط کریم اظهار کرد: زیارت اربعین در این روز چه از راه دور و چه نزدیک ثواب بسیاری دارد. آیت الله بهجت(ره) در جایی فرمودند: امام زمان(عج) روز ظهور، خود را با جدش امام حسین(ع) معرفی می‌کنند، ایشان با معرفی جدش می‌خواهد مرتبه حسین‌شناسی را به ما بیاموزد.

محمدی‌نژاد با توصیف حضور پرشور ایرانی‌ها در کربلا، تصریح کرد: بسیاری از مردم ایران با تحمل مشقت‌های فراوان خود را به ضریح امام حسین(ع) رساندند و این بیانگر جاذبه امام(ع) است.

وی با اشاره به پیام‌های عاشورا و اربعین بیان کرد: اربعین نمایش و همایش قدرت اسلام و شور حسینی است، مراسم اربعین امسال شور عظیمی داشت و حتی حج هم چنین جمعیتی به چشم ندیده بود.

همچینین در این مراسم، ولی الله کلامی زنجانی در وصف سید الشهداء(ع) به شعرخوانی پرداخت.

در پایان مراسم نیز از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) تجلیل به عمل آمد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما