تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۲۳۱۲

230 کارت مداحی در شهرستان آبیک صادر شد

230 کارت مداحی در شهرستان آبیک صادر شد
حجت‌ الاسلام علی جبارزاده مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از صدور ۲۳۰ کارت شناسایی ویژه مداحان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خبر داد و گفت: در شهرستان آبیک، ۲۳۰ مداح در حال فعالیت می باشند.

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به اهداف صدور کارت های مداحی برای مداحان آبیکی اظهار داشت: صدور کارت های مداحی با همکاری کانون مداحان شهرستان آبیک در راستای ساماندهی اقشار تاثیرگذار انجام می‌ شود.

این مسئول در تشریح مراحل صدور کارت شناسایی گفت: با معرفی افراد از سوی مسئولین هیئت های مذهبی به اداره تبلیغات اسلامی، کانون مداحان پس از بررسی مدارک و تایید صحت آن ها کارت شناسایی مداحی با امضای رئیس اداره تبلیغات اسلامی صادر می‌شود.

وی افزود: این کارت ها به صورت موقت و اعتبار آن ها تا پایان سال است که پس از اتمام اعتبار، کارت شناسایی دائم به صورت سطح بندی برای مداحان خانم و آقا صادر خواهد شد.

مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با اعلام خبر برگزاری انتخابات کانون مداحان پس از ماه محرم و صفر گفت: برای نامزدی در این انتخابات و عضویت در کانون و نیز به منظور شرکت و رأی دادن در انتخابات ارائه کارت شناسایی مداحی ضروری است.

وی در رابطه با مدارک مورد نیازجهت صدورکارت مداحی گفت: معرفی نامه از سوی هیئت که در آن فعالیت دارند، ارائه تائیدیه از جانب امام جماعت مسجد محل به همراه تائیدیه یکی از اساتید مداحی شهرستان و مدارک شناسایی فردی برای صدور این کارت مورد نیاز است.
مرجع : نگاه آبیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما