تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۷

خدمات‌ شهرداری اهواز به زائران کربلا در مرز چذابه

خدمات‌ شهرداری اهواز به زائران کربلا در مرز چذابه
محمدعلی دوایی‌فر، معاون فنی عمرانی و قائم مقام شهردار اهواز با اشاره به حضور نیروهای شهرداری اهــواز در منطقه چذابه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران حرم امام حسین‌(ع)، گفت: ارائه خدمات‌ به زائران آغاز شده و تا سه روز پس از اربعین حسینی این خدمات‌رسانی ادامه خواهد یافت.

وی در‌خصوص خدمات شهرداری اهواز که به زائران حسینی ارائه می‌شود، اظهار کرد: چذابه وضعیت نامناسبی داشت که با اعزام کارگر خدماتی، تلاش شد فضای مناسبی برای حضور زائران فراهم شود. در حال حاضر ۲۴ کارگر در دو نوبت صبح و شب به‌صورت مستمر در پایانه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

معاون فنی عمرانی و قائم مقام شهردار اهواز ادامه داد: علاوه بر کارگران خدماتی، نیروهای دیگری در قسمت‌هایی همچون آتش‌نشانی، تأمین آب، رانندگان دستگاه‌های اتوبوس‌رانی، غرفه پذیرایی و تهیه خوراکی فعالیت دارند. حداقل ۱۲۰ نفر مجموعاً در بخش‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

دوایی‌فر با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران گفت: جابه‌جایی زائران حسینی در مرز چذابه، اعزام کارگران به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران، استقرار سه دستگاه آتش‌نشانی در مرز چذابه، آماده‌سازی پایانه مسافربری چذابه و پذیرایی از زائران حسینی از جمله این خدمات است.

قائم مقام شهردار اهواز، اظهار کرد: جابجایی زائران حسینی در ترمینال چذابه به نقطه صفر مرزی عراق، بیش از ۱۰ روز است که توسط شهرداری اهواز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در پایانه مسافربری چذابه، فعالیت‌های قابل توجهی از جمله نخاله‌برداری، نظافت، شن‌ریزی، آسفالت محل‌های پرتردد این پایانه توسط شهرداری اهواز انجام شده است. علاوه بر آن شهرداری اهواز اقدام به تجهیز جایگاهی برای پذیرایی از زائران حسینی و توزیع اقلام خوراکی کرده است.

به گفته دوایی‌فر شهردارهای شهرستان‌های بستان، سوسنگرد، تهران نیز خدمات متعددی را به زائران حسینی ارائه می‌دهند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما