تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
۰
کد مطلب : ۲۲۰۴۲

آغاز فعالیت مجدد سامانه ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع)

آغاز فعالیت مجدد سامانه ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع)
متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت بدین شرح است:

ضمن تشکر از همکاری‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و کنسولگری‌های عراق در ایران به اطلاع کلیه مشتاقان حضور در راهپیمایی پیاده روی اربعین می‌رساند: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت، سامانه ساماندهی زائران اربعین برای نام‌نویسی از متقاضیان مجدداً از ساعت ۱۱ امروز(شنبه) فعال شده و متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام در طرح ساماندهی زائران اربعین به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند.

به متقاضیان حضور در همایش عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی توصیه می‌شود از مراجعه مستقیم به سفارت و کنسولگری‌های عراق در ایران خودداری کنند.

شایان ذکر است: سازمان حج و زیارت تمام تلاش خود را در جهت ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل سفر زائران بکار بسته است.

یادآور می‌شود: سامانه ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین از ساعت ۱۱ امروز(شنبه) در دو هزار و ۲۰۰ دفتر خدمات زیارتی در سراسر کشور فعال شده و آماده نام نویسی از زائران اربعین است.

لازم به ذکر است: از روز چهارم آذر ماه به دلیل تکمیل شدن سقف صدور روادید سفر به عراق در سایت ساماندهی زائران اربعین، امکان ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی(ع) در این سامانه در قالب طرح ساماندهی متوقف شده بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما