تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۲۰۲۶

پانزدهم آذر؛ آخرین مهلت ثبت نام انتخابات کانون مداحان کاشان

پانزدهم آذر؛ آخرین مهلت ثبت نام انتخابات کانون مداحان کاشان
رئیس ستاد سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان گفت: پانزدهم آذرماه، مهلت ثبت نام سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان پایان خواهد یافت.

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی اظهار کرد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۱۲ دی‌ماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: افرادی که برای نامزدی در این دوره از انتخابات آمادگی دارند، می‌توانند تا ۱۵ آذرماه به واحد تشکل‌های دینی این اداره مراجعه و نسبت به نام‌نویسی و تحویل مدارک لازم اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حسینی، تعداد مداحان اهل بیت(ع) دارای پرونده در اداره تبلیغات اسلامی کاشان را ۳۴۰ نفر اعلام و تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل انتخابات و با توجه به فعالیت این تعداد مدّاح در سطح شهرستان کاشان، ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل کانون در این انتخابات تعیین و در کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی بیان کرد: در این دوره از انتخابات، برای نخستین بار برخی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول به عضویت این ستاد درآمدند و در نخستین نشست این ستاد، هماهنگی لازم جهت برگزاری مراحل انتخابات انجام‌شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات خوبی را در شهرستان برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان کاشان در خصوص شرایط رأی‌دهندگان و داوطلبین عنوان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابابت، برای نخستین‌بار، کارت‌های موقّت مداحی ویژه شرکت در انتخابات صادر می‌شود و تنها مدّاحان و شاعران دارای کارت موقّت مداحی می‌تواند در این انتخابات رأی بدهند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: حائزین اکثریت نسبی برای چهار سال به‌عنوان اعضای کانون مداحان شهرستان کاشان انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، کانون مداحان و شاعران آیینی تشکّلی از منتخبان مداحان و شاعران است که با فرایند انتخابات، تعیین و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر امور مداحان و شاعران می پردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان بیان کرد: ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری، ارائه و اجرای طرح های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد، تعیین متولی خاص امور مداحان، آسیب شناسی و آسیب‌زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار، هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی از جمله وظایف کانون مداحان و شاعران آیینی است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از آیین‌نامه انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی می‌توانند به وب‌سایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان به نشانی www.kashantabligh.ir مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما