تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۲۰۱۳

اعزام دانشجو به پیاده روی اربعین در دستور کار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیست

اعزام دانشجو به پیاده روی اربعین در دستور کار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیست
محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به در جریان بودن عتبات عالیات دانشجویی، عنوان کرد: این سفر از ۱۱ آبان ماه شروع شده و روزی دو تا سه دستگاه اتوبوس به عتبات عالیات دانشجویی اعزام می‌شوند.

وی در مجموع این دوره، از اعزام پنج هزارو ۵۰۰ دانشجو به این سفر معنوی خبر داد و گفت: تا اول دی ماه این سفر ادامه دارد و تعدادی از دانشجویان طی مراسم اربعین در کربلا خواهند بود.

معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پاسخ به این سؤال که استقبال دانشگاهیان از پیاده‌روی اربعین بسیار زیاد است، آیا برنامه‌ای برای اعزام ویژه دانشجویان به مراسم اربعین دارید، گفت: برنامه‌ریزی خاصی برای این مراسم تدوین نشده است و علت آن شلوغی بسیار زیاد و کاهش سطح و کیفیت خدمات طی این برهه زمانی است.

وی تصریح کرد: اعزام دانشجو به پیاده روی اربعین در دستور کار ستاد نیست و ستاد برنامه‌های معمولی خود را طی این مدت نیز ادامه خواهد داد.

زارع در پاسخ به این سؤال که با توجه به اشتیاق دانشجویان، آیا برای سال های بعد نیز برنامه ای در این خصوص ندارید، اظهار کرد: اگر قرار باشد رأساً به اعزام دانشجویان برای پیاده روی اربعین اقدام کنیم، نیازمند برنامه‌ریزی جامع و ارائه خدمات مناسب و کامل هستیم، اما چون تقاضا و حجم زائر زیاد و کیفیت ارائه خدمات کم است برای این مراسم برنامه‌ای نداریم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما