تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۱۹۶۴

مرحله پایانی رقابت نوگلان حسینی برگزار می شود

مرحله پایانی رقابت نوگلان حسینی برگزار می شود
هشتمین دوره نوگلان حسینی از سوی فرهنگسرای اندیشه با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و کانون مداحان و شاعران آئینی در حال برگزاری است.

در این دوره بیش از هشت هزار نفر از دانش‌آموزان با مراجعه به دفاتر پرورشی مدارس برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

از میان هشت هزار دانش‌آموز ذکر شده، از هر مقطع تحصیلی ۲۰۰ نفر به مسابقات معرفی شدند که مسابقات پایه دبستان طی یکم آذرماه و مسابقات دوره راهنمایی طی دوم آذرماه، در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

بنابر این گزارش، مسابقات ۲۰۰ دانش‌آموز مداح مقطع متوسطه نیز از صبح دیروز، سوم آذرماه در فرهنگسرای اندیشه آغاز شد.

از میان ۶۰۰ شرکت کننده هر مقطع ۱۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند تا به مرحله پایانی راه پیدا کنند. مرحله نهایی امروز، چهارم آذرماه، با حضور ۳۰ شرکت کننده از سه مقطع تحصیلی برگزار و از هر مقطع سه نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند.

۳۰ دانش‌آموز منتخب سه شنبه، چهارم آذرماه، پیش از شرکت در آزمون پایانی در کارگاه‌های آموزشی فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا می‌کنند.

یادآوری می‌شود، مراسم اختتامیه هشتمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی ۲۰ آذرماه جاری، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پررش در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما