تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
۰
کد مطلب : ۲۱۷۳۳

مجالس عزاداری وسوگواری هیئات مذهبی در محرم بی نظیر بود

مجالس عزاداری وسوگواری هیئات مذهبی در محرم بی نظیر بود
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حبیب جمشیدی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران، با ابراز رضایت از نحوه اجرایی مراسم عزاداری هیئات مذهبی مناطق وابسته به این اداره در دهه اول ماه محرم ۱۴۳۶ ه.ق گفت: مجالس عزداری و سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) از سوی مسئولین هیئات مذهبی، از نظرمحتوایی بسیار بی نظیر بود.

جمشیدی افزود: محتوا بخشیدن به برنامه های هیئات مذهبی با حضور مداحان شاخص و همچنین مبلغین بومی و غیر بومی به‌عنوان نقطه قوت جلسات عزاداری بود.

وی تاکید کرد: حضور ۱۵۵۰ مبلغ ومبلغه بومی وغیر بومی و همچنین ۱۶۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت (ع)، نقش تعیین کننده ای را در مجالس سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) درحسینیه ها و تکایای مذهبی ایفاد کرده است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به حضور رابطین فرهنگی برای اولین بار در ارکان هیئات مذهبی گفت: حضور رابطین فرهنگی به‌عنوان عنصر تاثیر گذار در آسیب زدائی عزاداری ها و پرهیز از خرافه گویی در مجالس سوگواری بسیار با اهمیت بوده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: تعداد ۷۲ ارزیاب با نظارت مستقیم این اداره و با همکاری شورای هیئات مذهبی بر نحوه عزاداری ها و برنامه های هیئات مذهبی در ساعات سوگواری دهه محرم نظارت داشته اند.

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شمال غرب در پایان از همه مسئولین هیئات مذهبی وابسته به این اداره که موارد خواسته شده مرتبط با برگزاری مجالس عزاداری را به نحو احسن رعایت کرده اند قدردانی کرد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما