تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۱۷۱

ضرغامي از احمد عزيزي شاعر كرمانشاهي عيادت كرد

به گزارش خیمه، سيد عزت الله ضرغامي با حضور بر بالين اين هنرمند بزرگ ضمن گفت و گو با رييس بيمارستان و كادر پزشكي معالج او از نزديك روند درمان و معالجه اين شاعر ارادتمند اهل بيت عصمت و طهارت (ع) را بررسي كرد.

رييس سازمان صدا و سيما عزيزي را از شعراي توانمند و متعهد كشور ناميد و گفت: اشعار اين شاعر گرانقدر تجلي ارادت به ائمه اطهار (ع) و نيز تعهد به انقلاب اسلامي است.

ضرغامي در اين ديدار همچنين ضمن دلجويي و گفت و گو با خانواده شاعر كرمانشاهي ابراز اميدواري كرد كه ايشان هر چه زودتر سلامت كامل را باز يابد و باز هم شاهد خلق آثار ارزشمندي از سوي احمد عزيزي باشيم.

عزيزي از اسفند ماه ‪ ۸۶‬در بيمارستان بستري است و حدود دو ماه نيز در كما بوده است و اكنون وضعيت جسماني او رو به بهبودي است.

با وجود برطرف شدن مشكل تنفسي احمد عزيزي، اين شاعر روز سه شنبه گذشته، بدون انجام عمل جراحي از بيمارستان مسيح دانشوري تهران به بيمارستان امام رضا(ع) كرمانشاه برگردانده شد و هم اكنون در بخش داخلي اين بيمارستان بستري است.

يكي از بستگان عزيزي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، انجام نشدن عمل ليزر درماني وي را به دليل تشخيص متخصصان گوش و حلق و بيني مبني بر اظهارنظر پزشكان متخصص مغز و اعصاب و حساسيت وضعيت عزيزي خواند.

احمد عزيزي از شعراي بنام كشور است و خالق آثار ماندگاري چون كفشهاي مكاشفه، شرجي آواز، ترجمه زخم، خواب نامه و باغ تناسخ كه در بين علاقه مندان به شعر و ادب داراي جايگاه ويژه‌اي است.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما