تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۱۰۲۱

آزمون و مصاحبه از بیمه‌شدگان و متقاضیان استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آزمون و مصاحبه از بیمه‌شدگان و متقاضیان استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
در ادامه سفرهای ارزیابی ستایشگران و مادحان اهل بیت(ع)، طی هفته گذشته برنامه آزمون شفاهی و مصاحبه از تعداد 57 نفر از بیمه‌شدگان فعلی و متقاضیان جدید استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری برگزار شد. 

 آزمون شفاهی و مصاحبه متقاضیان استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه۰۸/۰۷/۹۳ در یاسوج و با حضور کارشناسان استانی و ستادی بنیاد دعبل برگزار شد.

بر این اساس و طبق نظر کارشناسی نماینده استانی بنیاد، هوشنگ رضایی و کارشناسان ستاد، افراد دارای اولویت بزودی از خدمات بیمه تامین اجتماعی بنیاد دعبل خزاعی بهره‌مند خواهند شد.

افرادی که فاقد اولویت بوده اما حائز بعضی از شرایط باشند، در اولویت انتظار قرار خواهند گرفت تا در صورت امکان، در آینده از این خدمات استفاده نمایند.

همچنین روز چهارشنبه ۰۹/۰۷/۹۳ برنامه ارزیابی در استان چهارمحال و بختیاری – مرکز شهرکرد- انجام شد و از متقاضیان با حضور نماینده پیشین و نیز نماینده فعلی بنیاد دعبل آزمون به عمل آمد.

این آزمون در مرکز دارالقرآن الکریم شهرکرد به همت نماینده پیشین بنیاد دعبل خزاعی  اسماعیلی و نماینده فعلی بنیاد حمیدرضا توسلی صورت پذیرفت.

در این آزمون نیز طبق روال استانهای دیگر از بیمه شدگان فعلی و متقاضیان جدید آزمون بعمل آمد تا براساس امتیازات کسب شده اولویت‌بندی شده و خدمات ارائه گردد.

شایان ذکر است براساس آیین‌نامه اجرایی خدمات رفاهی بنیاد دعبل خزاعی مداحان اهل بیت(ع) که در آستانه ۶۰سالگی قرار داشته و از تمکن متعارف مالی برخوردار نباشند با قید اولویت از خدمات بیمه‌ای بنیاد دعبل خزاعی بهره‌مند خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما