تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۰۹۹۸

حدودسه هزارمداح وشاعر آیینی مازندران کارت شناسایی دریافت کردند

حدودسه هزارمداح وشاعر آیینی مازندران کارت شناسایی دریافت کردند
رییس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دو هزار و ۸۲۰ نفر از مداحان و شاعران آیینی استان کارت شناسایی دریافت کردند.

'علیرضا زرقانی' روز جمعه گفت : مداحان و شاعران آیینی یکی از گروه های هدفی هستند که زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارند.

وی اظهار داشت: تعیین ضوابط و چهارچوب های مداحی و نظارت برعملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغزیه فکری و طرح های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد از جمله اهداف ساماندهی مداحان و شاعران آیینی ازسوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران است.

وی با اشاره به کانون مداحان و شاعران آیینی گفت: اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی انتخاباتی است و مداحانی که دارای کارت شناسایی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی هستند در انتخابات کانون می توانند شرکت کنند.

زرقانی افزود: انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی هر چهار سال برگزار می شودو در هر شهر به اندازه مداحانی که فعالیت می کنند از پنج الی ۱۱ نفر انتخاب می شوند.

وی اظهار داشت: انتخابات دوره جدید در ۱۲ دی ماه سال جاری در هر شهر برگزار می شود .

رییس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: مداحانی که تاکنون برای دریافت کارت شناسایی رسمی مداحی و شاعران آیینی اقدام نکردند سریعتر به سازمان تبلیغات شهر محل سکونت خودشان مراجعه و روند اداری را مورد پیگیری قرار دهند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما