تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
۰
کد مطلب : ۲۰۸۴۱

تقدیر وزیر ارشاد از فعالیت های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی

تقدیر وزیر ارشاد از فعالیت های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی از فعالیت های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ و رضا معممی مقدم مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان به منظور ارائه گزارش فعالیتهای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی در جلسه شورای فرهنگی عمومی حضور یافتند.

روحانی نژاد در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و در حال انجام ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی گفت: این ستاد طبق مصوبه ۶۰۳شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محترم و مغتنم شمردن حضور پر شور مردم در مراسم آیینی و مذهبی، در تدارک زمینه های لازم برای ارتقای سطح معرفت دینی جامعه و افزایش عمق محتوا است.

وی ادامه داد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در تدارک شرایطی است که در بستر آن بتوان پیام اصلی اسلام ناب محمدی را به مردم منتقل کرد. یکی از راه هایی که در این خصوص می تواند موثر باشد،هدایت و نظارت هدفمند برمجالس مذهبی و عزاداری هاست.حمایت از هیئات مذهبی به‌عنوان یکی از حامیان اصلی نظام و رسمیت بخشیدن به آنها در قالب شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان ها، استانها و کشور با انجام حمایتهای اقتصادی از آنان، سبب رشد کمی و کیفی آنها در سطح کشور شده است.

روحانی نژاد تصریح کرد: دغدغه این ستاد ساماندهی، باز مهندسی مجالس مذهبی بر اساس محکمات دین مبین اسلام است و محدود به ایام محرم نمی شود.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خواستار توزیع مقتل های معتبر میان هیئات مذهبی و مداحان شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما